9 בדצמבר 2013
YoRt3m

סופר סמאש ברוס בראוול

Super Smash Bros. Brawl
סופר סמאש ברוס-בארוול

שם המשחק: ברוס סופר ריסוק-האבקות
תאריך יציאה(יפן): 31.01.2008
תאריך יציאה(צפון אמריקה): 9.03.2008
קונסולת המשחק: Wii

 

קצת על המשחק:
"סופר סמאש ברוס-בראוול" הוא המשחק השלישי מסדרת משחקי "סופר סמאש ברוס", המשחקים הקודמים מהגרסא הם "סופר סמאש ברוס" שיצא בשנת 1999 לקונסולת Nitendo 64 ו"סופר סמאש ברוס-מילי" שיצא בשנת 2001 לקונסולת Gamecube. במשחק זה מופיעים פוקימונים, אבל הם לא עיקר הנושא, בסדרת המשחקים מככבים כל כוכבי משחקי ניטנדו. סוג המשחק הוא לחימה, וכל דמות במשחק יש יכולת הייחודית לה בהתאם למשחק אליו היא שייכת(למשל דמות מאמן הפוקימון מסוגל להשתמש בפוקימונים שלו, ופרח האש מסופר מריו).

מה חדש במשחק?
דבר שיצר הבדל בין המשחקים האלו לבין הקודמים זה שבמשחק זה מופיעים דמויות מחברות אחרות, והן:סוליד סנייק מחברת "קונאמי", וסוניק(סוניק הקיפוד) מחברת "סגה".

על מה הסיפור(מצב סיפור, סטורי מוד) מדבר?
קודם כל, מצב הסיפור נקרא ברוס סופר ריסוק-האבקות:שליחי החלל התחתון. במצב הסיפור הזה תוכלו לשחק בעלילה של כל אחד מהשחקנים הנמצאים במשחק. אבל חוץ מזה נמצאת התפרקאה משותפת לכל הדמויות, היא מספרת על טורניר גדול שנערך לכל הדמויות, את טורניר עוצר צבא "החלל התחתון"(למי שלא הבין אלו השליחים של העולם התחתון) שמנסה להעביר את כל הדמויות לעבר החלל התחתון. בצבא נמצאים דמויות מהמשחקים, כמו בפוקימון שדנמצא שם ריאקוזה(דבר אירוני, אחרי הכל ריאקוזה הוא משכין השלום).

דמויות:
במשחק נמצאים יותר מ40 דמויות, לכל סדרת משחקים מופיעים כמה דמויות. אני אפרט על הדמויות שנמצאות בפוקימון: מאמן פוקימונים(מחזיק איתו סקווירטל, איוויזאור וצ'ריזארד), פיקאצ'ו, לוקאריו וג'יגליפאף.

search