9 בדצמבר 2013
YoRt3m

פוקימון ריינג'ר: הצללים של אלמיה

 

פוקימון ריינג'ר: הצללים של אלמיה-

פוקימון ריינג'ר: הצללים של אלמיה הוא משחק שנועד לקונסולת הDS, והמשחק ממשיך את המשחק הראשון, אך יש לו עלילה חדשה, דמויות חדשות ושינויים רבים במשחק עצמו.

בשונה מהמשחק הראשון, נוכל לבחור הפעם את השותף למשחק שלנו, בין שלושת השותפים בהתחלת המשחק, ומאוחר יותר נוכל לבחור בין 17 שותפים, יש אפשרות גם להחליף כל פעם, משותף אחד לשותף שני.

השותף שנוכל לבחור בהתחלת המשחק, יוכל להישאר איתנו עד שלא נרצה אותו, ואז נוכל להחליף אותו, נוכל לבחור בהתחלה בין סטארלי, פאצ'יריסו, או מאנצ'לקס.

גם הפעם, כמו במשחק הראשון, נוכל לבחור דמות של בן, או דמות של בת, אך זה לא ישנה לנו את בחירת השותפים או את המשחק עצמו.

עלילת המשחק וחידושים מהמשחק הקודם-

בניגוד למשחק הראשון, כאן נוכל לסובב את העיגול כמה שנרצה מסביב הפוקימון, כלומר עד שהוא יתפס, אך לא נצטרך רצף של סיבובים, כלומר נוכל לעצור לשניה את הסיבובים, המד פגיעה בפוקימון ישאר, ונוכל להמשיך מתי שנרצה. בנוסף, אנחנו מקבלים מד חיים, כל פעם שהפוקימון פוגע בעיגול שאנחנו יוצרים, יורד לנו חיים, כמובן אם החיים ירדו לגמריי, נפסיד בקרב.

אך יחד עם החידושים האלה, באים גם דברים יותר גרועים, נצטרך לעשות יותר סיבובים מסביב הפוקימון, והמתקפות שלהם יהיו חזקות ותצטרכו להפסיק לגמרי את הסיבוב או לסבול את זה שהוא לא נותן לכם לסובב מסביבו את העיגול.

חידוש נוסף, הוא הקווסטים, הקווסטים הם לא חלק מן העלילה של המשחק, אך הם יתנו לכם מידע על פוקימונים חדשים, תוכלו גם לתפוס אותם, לקבל חפצים ואפילו לקבל שותפים חדשים.

גם במשחק הזה, נוכל להיעזר בפוקימון שלנו כדי לתפוס פוקימון אחר, לדוגמא נוכל להשתמש בפוקימון עשב כדי לתפוס פוקימון אבן בקרב.

גם הפעם, נצטרך להתמודד מול צוות רשע, הצוות דים-סאן, שיוצרים מכשירי השתלטות על פוקימונים והשאיפה שלהם היא לשחרר ולתפוס את הפוקימון דארקראי, כדי לשלוח את כל העולם לסיוט אחד גדול. ואנחנו בעזרת מנהיגי הריינג'ר והפוקימונים נצטרך לעצור אותם.

הדמויות במשחק-

בחירת השותף הראשון-

לכידת טאנגרות'-

search