9 בדצמבר 2013
YoRt3m

פוקימון שחור ולבן


מידע בסיסי
:
שם המשחק: פוקימון שחור ופוקימון לבן(Pokemon Black and Pokemon White)
תאריך יציאה(יפן): 18.9.10
תאריך יציאה(ארה"ב): 6.3.11
סוג משחק: קונסולת DS, אר-פי-ג'י וכ'ו.
המשחק דומה ל: כל משחקי הפוקימון מהסדרה הראשית.

מידע כללי:

המשחקים האלה הם המשחקים הראשונים של הדור החמישי של פוקימון.הם מביאים שיפורים רבים לגרפיקה והפכו אותה למין תלת-מימדית, שאחד המאפיינים בה הוא שככל שאתה מתרחק מעיר המצלמה מתרחקת וניתנות זוויות חדשות למצלמה ברגעים מסוימים.בנוסף על כך, מערכת הקרב השתנתה ועכשיו הפוקימונים זזים למשך כל הקרב, וכאשר אתם בוחרים מהלך במסך התחתון(שמראה עכשיו גם את אפקטי מזג האוויר) המצלמה במסך העליון זזה בשדה.
במשחק אנחנו מוצגים לשני סוגים חדשים של קרבות:
האחד-קרבות של 3 נגד 3.בקרבות אלה, פוקימונים מקצוות נגדיים לא יכולים לתקוף אחד את השני, ועובדת מערכת של קרבות כפולים בין שני זוגות.
השני-קרבות תזוזה.קרבות אלה הם קרבות של 3 על 3, אך בשונה מהקרבות הרגילים ניתן להתקיף רק עם פוקימון אחד בכל תור(תוכלו להשתמש גם באותו פוקימון למשך כל הקרב) וניתן להחליף פוקימון בכל תור מבין השלושה(זה לא גוזל מכם את האפשרות לתקוף).
הדור החמישי מציג לנו 155 פוקימונים חדשים, והייחודיות שבדור זה היא שהפוקידע מתחיל מ-0, עם הפוקימון האגדי ויקטני.נוסף על כך, המשחק מראה גם שתי ערים שונות באותו מיקום, הייחודיות לכל גרסא-העיר השחורה והיער הלבן.
המשחק מציג גם את עולם החלום-מערכת שבה השחקן יכול להעביר פוקימונים אל המחשב(האמיתי) ומערכת נוספת הנקראת "גלובל לינק" המחליפה את ה-TGS מהמשחקים הקודמים.ב"גלובל לינק" ניתן להחליף פוקימונים דרך המחשב מכל שחקן בעולם ואף לקבל פוקימונים דרך איוונטים מיוחדים.

כמובן שיש שני מאמנים חדשים:
 
אך בשונה משאר המשחקים, כאן יש שלושה יריבים שונים!
צ'רן- וביאנקה  שגדלו עם השחקן באותה העיר וקיבלו את ההתחלתיים מהפרופסורית(כן, לראשונה הפרופסור הוא נקבה!) ו-N  שתפגשו במהלך המסע.

שלושת המתחילים:

סנייבי

אושווט

טפיג

תמונות מהמשחק:

 

Hellknight – תודה רבה למשתמש
על כתיבת העמוד

search